Stěhování

   •  bytů, nebytových prostor
   •  rodinných domů 
   •  firemních prostor, kanceláří (kopírky, počítače)
   •  specializujeme se na stěhování pián, klavírů a jiných
   •  sklady, dílny a těžké stroje
   •  přestěhujeme či dovezeme vám také vámi vybrané zboží, nábytek,
       starožitnosti, bílou techniku
 

Stěhování provádíme dle dohody a přání zákazníka od nejzákladnější přepravy až po stěhování na klíč - tj. kompletně včetně veškerého zařízení.  Stěhování provádí tým lidí, který se Vám bude vždy snažit vyjít vstříc i v těch nejtěžších situacích a podmínkách. Vaše spokojenost je pro nás prvořadá. 

 

10 rad pro snadné stěhování

 

1. ZAČNĚTE MĚSÍC DOPŘEDU

Nenechávejte to na poslední chvíli a začněte s objednáváním nebo plánováním přbližně měsíc dopředu. Pokud zavoláte takto včas, jsme schopni nabídnout termín, který Vám bude nejlépe vyhovovat. Postupně mohou tyto časy být již obsazeny a situace se může zkomplikovat.

 

2. PŘEMÝŠLEJTE CO SE VYPLATÍ

Máte pocit, že povolávat stěhovací firmu je zbytečné, když vlastně to samé zvládnete sami a zadarmo? Jenže opak může být pravdou. V ceně stěhování máte zapůjčení obalového materiálu, firma má se stěhováním zkušenosti, poradí vám kolik krabic a balících prostředků potřebujete na zabalení vašeho bytu. Pokud v něm máte například velkou knihovnu, firemní pracovník se přijede podívat na místo a poradí s druhem i množstvím obalového materiálu. Spoléhat se jen na krabice od banánů, které můžete posbírat po okolí, nejde. Například porcelán po babičce, drobnosti z vitríny a další věci do nich nedáte. Na ty potřebujete pevné obaly, které budete muset kupovat.

To samé platí pro převoz osobním autem. Spočítejte si, kolikrát se budete muset otočit, než vše přemístíte. A kolik vás to bude stát času a peněz za benzín. Přitom dodávkové nebo nákladní auto na převoz stojí kolíkrát daleko méně a za dopolene máte hotovo. 

 

3. VYHRAĎTE SI NA VĚCI MÍSTNOST

Před stěhováním se vám objem věcí v bytě prkakticky zdvojnásobí. Nábytek zůstává na svém místě, ale jeho obsah máte venku v krabicích. Pokud si to můžete dovolit, protože nebydlíte zrovna v garsoniéře, vyhraďte jednu místnost na skladování zabalených věcí. Skládat je tak můžete postupně a dopředu, aniž byste měli pocit, že žijete několik dnů v provizoriu. Pokud vám volná místnost nezbývá, využijte ložnici, kde potřebujete volnou prakticky jen postel.

 

4. PROBLÉM JMÉNEM KNIHOVNA

Knihovnu miluje většina majitelů, tedy do doby, než se musí přestěhovat. Děsí vás předchozí rada, když si představíte, jak bubete tahat po bytě těžké krabice? Není to třeba. Vynést všechny věci z bytu trvá zpravidla několik hodin a není problém, aby majitel během této doby zabalil své knihy do krabic, které mu budou pracovníci rovnou odebírat a přenášet tam, kde nepřekážejí a vy je nemusíte tahat sami.

 

5. JAK SPRÁVNĚ BALIT?

Přímo se to nabízí-ideální je začít balit doplňky a drobnosti, které v bytě k životu tak moc nepotřebujete. Jenže pak zjistíte , že jen v obýváku jste na ně -doporučuje se je obalit dvěma vrstvami novin, takže značně nabudou- spotřebovali dvě krabice. Napadlo vás, zda by nebylo lepší vložit je třeba mezi oblečení a prádlo? Odpověď zní: Nebylo! Pamatujte, že vše budete muset v novém bytě vybalit a je praktické, když máte v jedné krabici uložené věci z jedné místnosti.

 

6. OPUNTÍKUJTE KRBICE

Nepopsané krbice jsou velká chyba, která dokáže hodně zkomplikovat vybylování. Lepší než obaly popisovat -v tom chaosu snadno zaměníte kuchyň, koupelnu či komoru- je vzít fixy a nadělat barevné značky. Stejně pak můžete označit i dveře jednotlivých místností. Přijdou rovnou tam, kde je potřebujete a vy si pak ušetříte dodatečné přenášení.

 

7. JAK NA SPOTŘEBIČE?

Nezapomeňte, že prázdné musejí být nejen skříně, ale i domácí spotřebiče. Vyndejte proto plechy z trouby a hlavně nejprve vyjezte a pak vyčistěte chladničku a mrazničku. Pokud se stěhujete v zimě, není třeba mrazničku odledovat. V létě to raději udělejte, aby námraza nepovolila cestou a nezničila další věci. 

 

8. HLASTE VŠE TĚŽKÉ!

Máte-li v bytě těžké věci, tedy s váhou nad 100 až 300 nebo i více kilogramů, jako je klavír, trezor, ale i masivní skříň po babičce, hlaste to předem. Takové věci nemůže stěhovat každý a musí se zvolit přiměřený postup přepravy a vybavení.

 

9. POJIŠTĚNÍ JE DŮLEŽITÉ

I když takové pojištění se využívá jen málokdy. Pokud vám totiž vypadne třeba varná konvice a rozbije se, zpravidla ho nevyužijete, nevyplatí se to. Než se vyřídí všechny náležitosti a dodají potřebné dokumenty pojišťovně, uběhne několik dnů i týdnů a po odečtení amortizace pak dostanete pár korun. Takové případy se řeší přímo na místě dohodou s pracovníky. Pojištění hlavně slouží k úhradě větších škod při přepravě nebo samotném stěhování.

 

10. ZABALTE SI JAKO NA DOVOLENOU

Nepočítejte s tím, že po mnoha večerech trávených balením a celodenním stěhováním se hned pustíte do uklízení a vybalování věcí. Proto je dobré mít v tašce či dvou třech krabicích zabalené to nejnutnější k životu na několik dnů. Jako když jedete kempovat, mějte zde připravené náhradní prádlo, hygienické potřeby, hrnek na kávu či granule pro psa. Zjednoduší vám to první hodiny a dny v novém!